Sportvasten- Bas Janssen

Ik voel mij lichamelijk in topvorm en vitaler dan voor het sportvasten.

Fitter en vitaler!

‘Op advies van Ruben heb ik het Sportvasten programma doorlopen. Ik begon hieraan toen ik veel krachttraining deed, maar niet erg veel cardio. Daarnaast had ik een vetpercentage van ~ 13%. Mijn doel was om omlaag te gaan in vetpercentage, wat fitter te worden, sterker te worden en mijn uithoudingsvermogen te verbeteren. Het sportvasten was flink afzien, maar het resultaat mag er zijn. Ik ben omlaag gegaan naar 8-10% in vetpercentage, een aantal kilo (waarschijnlijk overbodig vet) kwijt en ik kon na het sportvasten meer gewicht aan bij mijn krachttraining. Algeheel voel ik me lichamelijk in topvorm en vitaler dan voor het sportvasten.  Ruben heeft stap voor stap alles duidelijk uitgelegd en goed begeleid tijdens de 2 weken. Sportvasten is flink afzien maar al met al een aanrader voor iedereen, if you want to make the switch!’

Benieuwd naar meer ervaringen? Lees hier het verhaal van Maarten Vazquez!

Don’t Stop Here

More To Explore

Blog
Ruben Buursen

Hoe gaat het afvallen bij jou?

De eeuwige strijd; Het afvallen gaat nooit zoals gehoopt. De afgelopen decennia is het aantal diëten en voorgeschreven voedingspatronen enorm gestegen.‘Tot wanhoop toe’ krijgen we

Blog
Ruben Buursen

‘Jongen, eet je wel genoeg groenten?’

‘Jongen, eet je wel genoeg groenten?’. Je opa of oma heeft het vast wel eens aan je gevraagd. Gelukkig is er in de wereld om ons heen steeds meer de focus op gezonde voeding, maar zijn er ook nog steeds mensen die geen groenten lusten. Wij hebben wat tips voor je en leggen je uit waarom groenten zo belangrijk zijn!

Blog
Ruben Buursen

Gedragsverandering

Het veranderen van gedrag is een moeilijk punt voor velen. We zijn vaak vastgesleten in patronen en om dit te doorbreken kost veel moeite. Het is zonder meer een kwestie van een lange adem. Hoe pas je gedragsverandering toe, en belangrijker; Hoe houdt jet het vol? lees er snel meer over.